دوستان شما از این قرص ب ۶ میخورید برای تهوعتون؟

تصویر
۹ پاسخ

من انقد تهوعم شدیده اثری نداش

منم روزی یکی میخوردم

من ۱۵ هفتم هنوز صبا یکی میخورم

امروز که نزدیک ۶بار اوردم بالا.ب ۶ هم خورده بودم مثلا

اره من میخورم خیلی خوبه

ای ننه حامله شدی؟ مبارکت باشه جیگر

دمیترون بهتره اگه تهوعت شدیده

اره برای من ۱۲ساعت نوشت دکتر

من ب ۶خارجی میخورم خوبه ولی زمانی که باید بالا بیارم هیچ چیز چاره نیست

سوال های مرتبط

مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری