توهفته من تهوع طبیعیه؟چ

۳ پاسخ

منم کلا تهوع دارم اشتهام خیلی کم شده

آره عادیه

اره منم گهگاهی تهوع میگیرم

سوال های مرتبط

مامان زینب💋💋💋 مامان زینب💋💋💋 ۱۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان دوفندوق😍 مامان دوفندوق😍 ۱ ماهگی
مامان پارساومهرسام🩵 مامان پارساومهرسام🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان ائلوین🩵 مامان ائلوین🩵 ۱۳ ماهگی
مامان حبه قند مامان حبه قند روزهای ابتدایی تولد
مامان کوثر🐥 مامان کوثر🐥 قصد بارداری
مامان کسرا💙و نورا🩷 مامان کسرا💙و نورا🩷 ۲ ماهگی