دوستم ۷هفتشه عدد بتا۴۰۰۰شده خطرناک نیس,؟

۱۲ پاسخ

ن نیست عزیزم

خطرچی؟ خوبه

من چهار هفته و شش روز بتام 26000هزار بود

چرا خطرناک

تکرار بتا مهمه
باید ببینه بعد ۴۸ ساعت دو برابر میشه یا نه
البته الان هفته اش خوبه برای سونو تشکیل ساک میتونه بره سونو

من ۴ هفته و ۴ روزم بود بتام ۴/۵۰۰😐

چرا خطرناک باشه

دختر بود میگن‌هرچی بتا بالا میره احتمال زیاد دختر باشه

من ۵ هفتگی ۱۰۰۰ بود

نه دیگه خوبه

ن خوبه

شاید دوقلوهه

سوال های مرتبط

مامان سوگی مامان سوگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سامی مامان سامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سویا آجیلی مامان سویا آجیلی هفته چهاردهم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی