دوستان شدیدا سرما خوردم چکار کنم چی خوبه

۳ پاسخ

آبلیمو نمک دریا عسل آب ولرم مخلوط کن بخور
سوپ و آش عدس پلو مرغ آبپز
آب سیب

هیچی مایعات زیاد بخور آبمیوه گیرتو بزار اونجا میوه‌ها رو بریز توش فقط اونجوری میتونی دربیاری
یا باید بری دکتر سرم بزنه

فقط استامینوفن میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 مامان تو دلیم 🧸🤰🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری