وعده شام
روز اول 😂با تاخیر 🤷‍♀️

تصویر
۵ پاسخ

وای تن ماهی و کاهو و خیار؟ سردی رو سردی. ماهی شب اصلا خوب نیس اونم با سالاد. باید با سیر ترشی بخوری. حتما چایی نبات غلیظ بخور روش

اتفاقا منم روز اول رژیم هستم..
وزنتون چقدره؟

نوش جان
همینور ادامه بده

فکرکنم تنهاکسی که نمیتونه رژیم بگیره منم اصلا تاالان نگرفتم و نمیگیرم هم

نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی
مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۵ ماهگی
مامان قندخونه🩷 مامان قندخونه🩷 ۱۷ ماهگی