سلام خانما تو هفته من میتونم سزارین کنم بچه کامله

۹ پاسخ

اخرین سنو انجام دادی تو ۹ ماه

ااارع بابا برامن 38هفته و3روز وقت داده

مرسی عزیزان از راهنماییتون

بله عزیزم ۳۸ هفته سزارین میکنن معمولا

طبق سنو گرافی ۳۹ هفته و ۳ روزم

فردا میخوام سنو بدم همچی بچه معلومه تو سنو

بله کامله

اره از ۳۶هفته ب بعد بچه کامله حتی بعضیا تو ۳۵هفته زایمان میکنن و بچه کامله

سلام اره دیگ کامله

سوال های مرتبط

مامان محمد امین مامان محمد امین روزهای ابتدایی تولد
مامان حانیه سادات مامان حانیه سادات ۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان لیانا_امیرحسین مامان لیانا_امیرحسین ۴ ماهگی