۶ پاسخ

کرم کلوتریمازول دو درصد

بزوبهش بگو

هیچی بدتر از خارش نمیشه .. لعنتی هرچقدر میخارونی بدتر میشه ک بهتر نمیشه ب من ی پماد داده بود و از واژن تزریق میکردم ی دونه هم موضعی میمالیدم باز ب دکترت بگو .. نذار اذیت بشی

به من دکتر سفالکسین داد

دوباره برو بگو یادت رفته سرخود چیزی مصرف نکن

وای حتما عفونت ب دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو🥰 مامان علی کوچولو🥰 هفته سی‌وهشتم بارداری