منم دو تا از آزمایش گلوکز رو دادم فقط یکی مونده😢

۶ پاسخ

مگه چندتاس؟

من دیروز همشو بالا آوردم گفتن برو فردا بیا دو ساعت بعد صبحانه الانم افتضاااااح حالت تهوع دارم😐

منممم همینطوررر😂🤦‍♀️

نزدیک بود بالا بیارما شانس آوردم

خوشبحالت من هنوز جرات نکردم برم

تحمل کن چیزی نمونده

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری