کسی بوده هوس کشک کرده باشه ضرر داره

۱۱ پاسخ

من الان یک پلاستیک کشک بلا سرمه چیکار کنم هوس کردم هرساعت یکی میزارم تودهنم

من مدام ی کشک خشک تو دهنمه

مامانم میگه وقتی منو باردار بوده ده کیلو میخورده😅
منم سر پسرم میخوردم زیااااد

من ویارم کشکه 🤭 بچم پسره ،پاستوریزه بگیر عالیه کلسیم داره

زیادیش خوب نیست
کلا کلسیم و لبنیات در حد نرمال بخور
چون فشار خون میبرن بالا
هفتت هم پایین هست بیشتر حواست باشه
در حد رفع هوس بخور

کشک که ضرر نداره

من تا دلت بخواد خوردم.
تنها چیزی ک حالت تهوعمو کم می‌کرد کشک بود..

منم خوردم خیلی

بهترینه کشک

کشک ک عالیه بخور نوش جون

عالیه کلسیم داره
احتمالا نی نی هم پسره

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا مامان هدیه های خدا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان آقا محمد جواد مامان آقا محمد جواد ۱ ماهگی
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا 🤰🥹 مامان معجزه خدا 🤰🥹 هفته سی‌ویکم بارداری