خانوما کرم شقاق سینه چه مارکی خوبه بگیرم

۱۰ پاسخ

شقاق یعنی چی

عزیزم من ماستلا بسته دارم قیمت مناسب میفرستم رایگان واست اگه خواستی پیام بده

هیدرودرم، فوق العادس

هیدرودرم

هیدرودرم

ماستلا

اگه سینت پوست شده و یا زخمه فقط یکهفته پماد ان ان استفاده کن دوبار در روز
من متخصص پستان رفتم گف
استفاده کردم خوب بود

با شیر خودت چربش کن

اصلا لازم نیست
فقط اولین بار شیر میدی باید سینه تو بشوری
اروم خشک کنی اندازه ایی رطوبت داشته باشه
بعد شیر بدی
بعد شیردهی اول کمی با شیر خودت چرب کنی
دستکاری ممنوع

تا حالا نشنیدم چیکار میکنه

سوال های مرتبط

مامان روهان🥺💋 مامان روهان🥺💋 ۷ ماهگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 مامان دخملیم💕🩷🎀🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی