بچه ها تهوع داشتن نشونه جنسیت دختره؟؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

نه فک‌نکنم من زیاد نداشتم

ببخشید شما تهوع داشتین
جنسیت نی نی چیشد؟
من تا هفته۱۲ داشتم بعد دیگه کم شده

من سر دخترم فقط یبار داشتم تو اون ۹ماه

تهوع نشانه جنسیت نیس گلم

میگن تهوع صبحگاهی شدیدباشه تودختربیشتره تاپسر....اگه تهوع نداشته باشین .احتمال پسربودن بیشتره

بعضیا میگن دختره

سر دخترم تهوع نبود. این یکی تهوع هست جنسیت نمیدونم

برعکس زنداییم اصلا تهوع نداشت سه قلوهاش دختر بودن

نه خواهرم خیلی تهوع داشت نی نیش پسر بود

سوال های مرتبط

مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙محمدطاها💙 مامان 💙محمدطاها💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌ویکم بارداری