سلام خانما هم هفته من درد واژن دارید یا نه

۸ پاسخ

هوووف نگووو الان چن ماهه دارم شدم عین راه رفتن پنگوئن🤣🤣🤣

نه کم

منم هنوز دارم خوب میشه دوباره درد میگیره

من که دارم

طبیعی هست نگران نباشم

من از وسطای ماه هشتم شروع شده

اره

من کلا وقتی میخابم میخام‌پاشم استخون های واژنم درد میکنه 🥲

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۶ ماهگی
مامان ✨🐥 ° مامان ✨🐥 ° هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد