وای عطسه و ابریزش منو کشت

۴ پاسخ

من تحمل‌ کردم یه چشمم اشک میومد بینی مم ک انگار شلنگ وصله
یه دستمال لول کردم تو دماغم ازونور لباس زیاد پوشیدم خیلیییی طول کشید تا خوب بشم ولی سوپ هی خوردم
پیاز هم زیاد خوردم
آبلیمو و عسل و آبگرم بخور
کولر روشن نکن تو خونه
سرخ کردنی نخور
آبگوشت و آش و سوپ اینا بخور همش
نهایت خواستی برنج بزار با یه چیز ساده
شیر گرم بخور خیلی خوبه
چایی هم بخور خوبه

ببین من بیشتر میترسم از عطسه هی میگم فشار نیاد به رحم

منم همین حالتم ولی یه راهی بگم بهترشی
آب نمک زیادقرقره کن یکمم آب نمک تو دستت بریز با بینی بکش بالا بینیتو باز میکنه بهتراز قطره ایناهستش

منم از ظهر گلو درد و سرفه شدید دارم 😬

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان 🩷لمیا🩷 مامان 🩷لمیا🩷 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بچه‌رییس🫧💙 مامان بچه‌رییس🫧💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری