مامان ها شما هم ترشحات دارید؟

۵ پاسخ

یه روز اینقدر زیاد بود خودم رسوندم بیمارستان تست امینیوشور گرفتن منفی بود بعد دکترم گفت بدنت به هرمونا خیلی واکنش نشون داده برای همینه اولش انگار اب بود الان چند روزه یکم غلیظتر شده سفید رو به شیری هست

سلام عزیزم منم ان تی دادم عددش ۲/۱۲اس
خواستم ببینم شما جواب سلفریت خوب بود ان شالله؟؟

مال منم هر چه هفتم میره بالاتر بیشتر میشه

منم رقیق سفید

بله عزیزم منم دارم

سوال های مرتبط

مامان سامیار💙 مامان سامیار💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وسوم بارداری