خانوما هم هفته من شما هم ترشحات دارید ؟؟

۶ پاسخ

اره طبیعی هست

من ۱۵هفته ام دارمممم

در حدی که دو هفته پشت سر هم امنیو دادم منفی شد اینقدر زیاد ازم میاد

آره عزیزم...مال من از اون موقع شروع شد تا الان هم هست..از دکترم پرسیدم گفت طبیعیه...بیشتر هم میشه

اره ترشحات چسبناک

من دارم خیلی لباس زیرم کلا کثیف میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا محمد مامان آقا محمد ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان دخترم تیارا😍😍 مامان دخترم تیارا😍😍 ۹ ماهگی