۶ پاسخ

عزیزم کمپرس یخ بزار اب سرد

تو این هفته‌ها طبیعیه منم سردرد شدید داشتم سعی کن تحمل کنی اگه نتونستی با مشورت دکترت مسکن مصرف کن

نخور

خب روزانه نخوز

سلام ای جونم دوقلو داری خوشبحالت

قرص استامینوفن ساده میتونی بخوری

سوال های مرتبط