گفتم شاید به درد کسی بخوره
درمورد رفلاکس نوزاده

تصویر
۲ پاسخ

واقعا عاروق گرفتن سخت ترین کاره من بچم ریزه میزارم رو شونم حس میکنم راحت نیست زود خسته میشه

برای رفلاکس خودمون چیکار کنیم ، من که شبا میمیرم ‌و زنده میشم

سوال های مرتبط

مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی
مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۶ ماهگی