من بی بی سد میدادم دکتر خودش گفت نده خواب آوره بدنش عادت میکنه .دخترم معاینه کرد گفت از کم بود آهن بچت خوب نمیخوابه آهنشو روزی ۲ مرتبه کرد دادم خدارو شکر نسبت به قبل خوب شده
ملاتونین میدم
ملا تونین
من بی بی سد میدم
وای ملاتونین ک اصلا نده خیلی ضرر داره واسه مغزشون
ملاتونین برای یکسال به بالاست
۲بار بی بی سد باعث دلدرد شد براش دیگه ندادم.
هیچی نمیدم خودش هر وق بخابه میخابه
مگه چ جوریه خاب بچه هاتون ک دارو میدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.