۹ پاسخ

من بی بی سد میدادم دکتر خودش گفت نده خواب آوره بدنش عادت میکنه .دخترم معاینه کرد گفت از کم بود آهن بچت خوب نمیخوابه آهنشو روزی ۲ مرتبه کرد دادم خدارو شکر نسبت به قبل خوب شده

ملاتونین میدم

ملا تونین

من بی بی سد میدم

وای ملاتونین ک اصلا نده خیلی ضرر داره واسه مغزشون

ملاتونین برای یکسال به بالاست

۲بار بی بی سد باعث دل‌درد شد براش دیگه ندادم.

هیچی نمیدم خودش هر وق بخابه میخابه

مگه چ جوریه خاب بچه هاتون ک دارو میدین

سوال های مرتبط

مامان آترینا مامان آترینا ۱۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان حبه قند مامان حبه قند هفته بیست‌ودوم بارداری