سلام قهوه تو بارداری میشه خورد یانه؟؟؟

۱۱ پاسخ

منکه میترسم بخورم، از اولش هیچی نخوردم

نه
....

چیزای کافئین دار نبایدخورد رو مغز جنین تاثیر بدی میذاره

کلا مصرف کافئن تو بارداری اندازه داره میگن بیشتر از ۲۰۰ میل نباید بشه من خودم از اول روزی ی بار میخورم

نه نخور عزیزم

من یبار پرسیدم همه گفتن نه😢 اما یکی دو نفر گفتن تا روزی یه فنجون میشه خورد و مجازه و تو نت هم زیاد سرچ کردم همینو گفته بودن.
اگه هوس کردی یه فنجون بخور منم به هوس انداختی 😂😂😂😂

سلام عزیزم
خیلی پیشنهاد نمیشه.
ولی فقط یه فنجون مجازه.
البته اگر بتونی با یه نوشیدنی دیگه جایگزینش کنی بهتره. مثلا قهوه‌ی بدون کافئین یا شربت

مادر باردار باید تو بارداری مصرف کافئین رو به حداقل برسونه...قهوه خیلی سنگینه .من که تا حالا حتی یک فنجان چای هم نخوردم

نخوری بهتر

برا منم سئواله همچنین نسکافه::::::

نههههه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی
مامان عشق کوچولو💙 مامان عشق کوچولو💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مجتبی مامان مجتبی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👩‍❤️‍💋‍👨 مامان 👩‍❤️‍💋‍👨 هفته دوازدهم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 روزهای ابتدایی تولد