خانما فلافل ضرری نداره بخورم؟

۶ پاسخ

نه عزیزم نوش جون هواست باشه فقط نفخ نکنی زیاده روی نکن در حد یه ساندویچ عب نداره اصلا هر روز بخور

بخور نوش جونت ولی بعدش نصف فنجون عرق نعنایی چیزی بخور نفخ نخود گرفته بشه وگرنه بعدش گ... پیچ میشی داستان داری اونوقت😆

منم خوردم امروز خیلی میچسبه

ما ک میخوردیم اولا
الانا بخوایم هم نمیخوریم ویارش بده

نه بخور

نه خیلی ام میچسبه🤤

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی کوچولو🥰 مامان فسقلی کوچولو🥰 ۷ ماهگی