خانوما برگر بخورم ضرر داره ؟

۱۰ پاسخ

بخور بابا

نه بابا منم تا الان ۲ بار خوردم خیلی هم چسبیده😁

نه ضرر نداره😐
نوش جان

نووووش

وای منم خیلی هوس میکنم و عاشقشم ولی مامانم نمیذاره از بیرون بگیریم و خودش درست میکنه ولی من همون بیرونو میخوام با سس زیااااااااااااااد

بخوور نوش جونت

نه بابا چه ضرری

من که دیشب خوردم خیلی چسبید جات خالی بود بخور بابا

بخور ولی زیاده روی نکن تند تند بخوری در ماه یکی دوبار مشکلی نیست

اره نخور

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی👼🏻🤍 مامان نی‌نی👼🏻🤍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱۱ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی
مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترم👼😍 مامان دخترم👼😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان yazdan👶🏻❄️ مامان yazdan👶🏻❄️ ۵ ماهگی