این یعنی چی تو آزمایش من نوشته یعنی چی

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم یه آنزیمهای که کلا تو سه ماهه سوم بارداری یه مقدار بالا می‌ره چون جفتم تولیدش میکنه حالا به دکترتم نشون بده ببین اون چی میگه،قندت اوکی بود؟

سوال های مرتبط

مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان نیلا✨💖🌷☁️ مامان نیلا✨💖🌷☁️ ۴ ماهگی
مامان شَمَل مامان شَمَل هفته شانزدهم بارداری
مامان پسری👶 مامان پسری👶 روزهای ابتدایی تولد