خانوما بچتون کدوم سمت بود بچتون چی بود

۱۹ پاسخ

من سمتشو نمی‌دونم
ولی سونو ان تی که رفتم گفت بچم دختره🥰

من تخمدان سمت چپم ضعیفه تنبلی داشتم الان بچه سمته راست هست وپسر

من خودم حس میکنم راسته ولی سونو گفت وسطه

دخترم راست بود الان پسرم چپ

ظاهرا ارتباطی بین این دوتا نیست !

تصویر

چپه ولی مشخص نیست ولی میگن دختره

منم سمت چپه گفتن پسره

من سمت چپ حس میکنم بچمو به نظرتون دختر یا پسر

چپ پسر

دخترام چپ
پسرمم چپ😁

هردو چپ پسردختر

بیشتر سمت چپ حس میکنم
دختره

واسه من چپه خیلی دوس دارم بدونم جنسیتشو ولی مثل اینکه به محل قرار گرفتنش ربطی نداره

من سر پسرم چپ

راست دختر

من راست ولی هنوز نمیدونم چی

سمت راست پسر
اما مرتبط به جنسیت نیست سر دخترمم سمت راست بود

چپ دختر

چپ...دختر

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🩵کایا🩵 مامان 🩵کایا🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عمرکوچلو🥹♥️ مامان عمرکوچلو🥹♥️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باران و تودلی مامان باران و تودلی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان پسرم🧿 مامان پسرم🧿 هفته نوزدهم بارداری