کیا تو بارداری کالباس خوردن؟چون پخته نمیشه میگم

۱۲ پاسخ

من امشب خوردم نصف ساندویچ خداکنه حالم بد نشه 🥺

من از اول زیاد خوردم هیچی نمیشه اتفاقا همین امشبم با شوهرم خرید بودیم ساندوبچشو خوردیم دلت نخاد

من خوردم اتفاقی هم نیوفتاد

کی گفته پخته نمیشه؟ پخته میشه آب پز میشه، شرکتی نخورید خونگی بخورید هیچ مشکلی نداره
فرایند تولید پر از باکتریه

من خوردم خدارو شکر اوکی بوده

من خوردم

من چند سری خوردم عجیب هوس میکردم 🫣🫣

من🚶🏻‍♀️

مرسی عزیزان

من خوردم

تو الویه بریز بخور در حد کم
خام خام هم میخوری کم بخور
من دوبار خوردم اونم تو اولویه فقط

من ی بار خوردم. ولی حالم بد شد تهوع گرفتم. دیگ نخوردم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه⚽✨ مامان جوجه⚽✨ ۱۱ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان زندگی مامان زندگی ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۷ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۴ ماهگی
مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی