مامانا اسم نینیتونو چی میذارید 😍😍😍

۱۹ پاسخ

پسر بود حسین دختر بود زهرا
انشاءالله 💚

اگه خدا بخدا آقا محمد

پسر باشه علی دختر باشه نمیدونم چی بزارم که به زهرا و کوثر بیاد

اگه پسر باشه آراد اگه دختر باشه فاطمه نورا. انشالله💕

هنوز انتخاب نکردم

پسر بود هامین
دختر بود هانیس

رادمان اسم پسرم

پسر بُرنا
دختر نیکی

اگه خدابخواددختربودمیزاریم جانان اگه پسربودمیزاریم آیین

پسرم مهیار
، اسم خواهر براش پیشنهاد بدین

بهراد و هیراد
دخترمم مهوا

پسر حسین دختر النا

دختردار شدم دنیز
پسر شد یزدان

دختر باشه یا لنا،لیا،راحیل
پسر باشه یا علیسان،علیرام،حامی

اگه پسر دار بشم آرسام
دختر دار شم پرنسا

انشالله اسم.گلپسرم کیان اقا

من اگر پسردار شدم، دوست دارم اسمش رو بذارم مهرداد
و اگر دختردار شدم اسم مهرتا رو دوست دارم.
تا ببینم خدا چی ‌میخواد

شما چی میخوای بزاری

من اگه خدا بخواد به انتخاب همسرم يزدان🩷

سوال های مرتبط

مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمدپارساپسر مامان محمدپارساپسر روزهای ابتدایی تولد