اسم پسراتون چیه یاچی میذارید؟؟؟لطفاهمه جواب بدین

۱۴ پاسخ

دیار یا رادمان😊

اسم پسرم کیان

محمد علی محمد حسن محمد حسین

پسر اولم امیرعلی هست دومی نمیدونم هنوز پسره یا دختر ولی اگه پسر باشه
امیرمحمد
محمد امین
محمد علی
تو این سبکا مدنظرمونه ک حتما محمد داشته باشه

محمد امین
اگ خدا بازم بهم پسر بده
محمد آیین

محمد عرفان گذاشتم

پسر اولم‌ کارن اسمش دومی احتمالا کاوه بذاریم

پسر ندارم ولی اگه داسته باشم الوین میزارم

فرهان و اَرتان🫠❤️

پارسا

ارمیا یا آروین

پسرم اسمش آرتا

من بین اراد و ارتا دو دلم

نیما و مازیار 💞

سوال های مرتبط

مامان آقا آرین🫀💙 مامان آقا آرین🫀💙 ۱ ماهگی
مامان فسقلیم🎀 مامان فسقلیم🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد