وای خیلی سخته 😭
منو همسرم خیلی از اسم ابراهیم خوشمون میومد. اصلا قطعی ش کرده بودیم به هزار و یک دلیل ینی. همسرمم تازه خواب دیده تو حرم امام رضا واسه این اسم البته بعد اینکه انتخاب ش کردیم.
بعد ولی از وقتی فهمیدم پسره دو به شک شدم از ترس حرف مردم.
وای نمیدونم چم شده 😭 خیلی سخته هیچ اسم دیگه م به دلمون نمی شینه
من اون بودم که همیشه با همه دعوا میکردم که حرف مردم مهم نیست کاری که خودتون می پسندین بکنین حالا خودم...
نمیدونم خیلی سخته
احتمالا بزارم آراد🩵🐣
اولی مهرسام اینو برسام گذاستیم🥰🥰
احتمالا میراث
زانیار و زادمهر
به امید الله💙💙
آکام 🫀
اگه بچم پسر باشه دیار
شایان وشاهان
ان شاالله که قسمت بشه
آرسام😍😍😍😍😍
هنوز به نتیجه نرسیدیم😑
آریا❤️
ساتیار
آرنیک
راستین 😍
اسم پسرم اهوراس اینو نمیدونم فعلا چیه
اسم پسرم یاسین است اگه دوباره پسرداربشم اسمشومیزارم مهبد
علی اکبر🥹
اگر خدا بخواد
دوتا پسر بهم بده
اسمشون رو بزارم
سورنا و بردیا
آرزومه پسردارشم.علی کیا بذارم🥺
ساواش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.