۲ پاسخ

عزیزم منم معدم خیلی درد میکرد آب سیب زمینی ناشتا و قبل خواب بخور خیلی خوبه یعنی آب رو آتیش

منم همینطوری هستم دیگه باید تحمل کنیم

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی