۲۰ پاسخ

انتی 2 آذر زده ولی سزاینم میشه آخر ابان

من ۶آذر

من ۲۳ آذر عزیزم خوب یکم موقع خواب انگار اذیتم

منم نه اذرم. فقط شبا خیلی خسته میشم. نفسم میگیره

اگه سزارین باشه اخر ابان می افته

من ۱۲ آذر
الهی این روزا آسون وزود بگذره زودتر نی نی هامونو سالم وسلامت بغل بگیریم🤲❤️

برا من زده ۴ آذر nt

من ۱۵آذرم ولی سزارینم شاید همون۹باشم😍دوسدارم زودتر بگذره

سلام من ۱۸ آذرماه انشاالله ،ترش میکنم حرکاتش رو حس میکنم درکل الهی شکر

من هفت اذر زده

منم ۳۰ اذرم 🤩دلم میخواد زود بگذره

من ده آذرم. خوبم خداروشکر ولی یه فیبروم ۱۰ سانتی تو دیواره رحمم دارم نگران اونم

منو تو آنومالی زدن ۱۵ آذر خدا کنه این دو سه ماه هم ب خوبی خوشی برای هممون بگذره نی نیامون رو بغل بگیریم🥺❤️

۱۵ آذرم

من۱۰😍

برا من زده یکم

منم زایمانم ۹ آذره😍

منو ntزده۶آذر

آنومالی واسه من زده ۹ آذر

من ۶آذرم

سوال های مرتبط

مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 مامان 🎀🩷دخملیم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی
مامان نورا💗 مامان نورا💗 ۶ ماهگی
مامان پسرم🐤💙 مامان پسرم🐤💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۱ ماهگی