از،کجا بفهمیم کی وقت سزارینه؟

۵ پاسخ

من ۳۹ هفته و یک روز سزارین شدم
از ۳۸ هفته ب بعد

دکترت میگه چند هفته باید بری

دکتر بهت نوبت میده . ۳۸ هفته و۲،۳روز سزارین میکنن. البته بستگی به شرایطت داره

نه‌چیزی نگفته فعلا رفته سفر استرس گرفتم

از دکترت نپرسیدی مگه؟
نامه باید بگیری

سوال های مرتبط

مامان لنا🐣💛 مامان لنا🐣💛 ۱۳ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۱۰ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی