هزینه سونو آنومالی چنده خانوما؟؟؟؟

۱۶ پاسخ

من امروز رفتم سونو ۱۶۵۰، ازمایش هم ۳۳۰۰گرفت

من ۱۲۰۰ شد با بیمه تأمین اجتماعی آزمایش نداره

آنومالی همراه داپلر نزدیک ۳تومن
از مجموع اون داپلر هزینه‌ی بیشتری داره

قیمتا متفاوت

من انومالی ازاد رفتم 1تومن

۲میلیون و ۱۲ هزار گرفتن

من ٣٤٠٠شد

من رفتم ۴۵۵۰
داپلر و طول سرویکس کلا همه چی بود

۱۶۶۰فکر کنم

۱۳۰۰فرجی

من آزاد امروز رفتم یک میلیون سی صد

نزدیک 1700 دادم

من 1150

من سه میلیون شصت و چهار دادم

من پرسیدم ۱۲۵۰ اینا بود

من 1800 دادم

سوال های مرتبط

مامان حلما جونم🥹🩷 مامان حلما جونم🥹🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان محمدجونم مامان محمدجونم هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نور چشمامKو... مامان نور چشمامKو... هفته سی‌ودوم بارداری