ان تیمه میشه بم‌بگید چی ب چیه
انگار ضربان قلبو ننوشته

تصویر
۹ پاسخ

چرا در مورد NB چیزی ننوشته؟؟ به دکترت نشون دادی؟

اره چرا ننوشته باید بزنه که

تیغه بینی رو ننوشه دیده شده یا نه خیلی مختصره

عزیزم سلفری دادی؟

صفحه دیگه نیس

چقد خلاصه و مختصر نوشته

نه ننوشته
ان تی هر چقدر هم دقیق باشه و جنسیت بگه بازم صددرصد نیست مخصوصا تو جنسیت دختر ممکنه تو ان تی دیده نشه تو آنومالی بشه منم یکی از دخترام تو آنومالی پسر شد 🤭

بعضیا نمینویسن
جنسیت معلوم نیست ؟

ببین کنار عکس سونو ننوشته ؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرمم مامان پسرمم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شکلات🍬🍫🍭 مامان شکلات🍬🍫🍭 ۱ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ام بارداری