بچه هاازمایش غربالگری دوم بایدناشتاباشم؟؟

۱۴ پاسخ

نه عزیزم لازم نیست ناشتا باشی فقط میگن اگ ناشتا باشی جوابش دقیق تره من ک ناشتا نبودم صبحانه خوردم

بهداشت که رفتم ماما گفت نمیخواد همون ۱۸ هفته سونو آنومالی میرین

دکترگفت سلفری من نرفتم

ن عزیزم نیاز ب ناشتایی نداره من 15 هفته و 3 روز انجام دادم

کسی بوده تا حالا ان تی بالاتر باشه ؟؟

نه نرفتم

نه عزیز

منم امروز رفتم تو۱۵ هفته

منم سونورفتم ان تی ۲/۸بود آزمایش سلفری برام نوشته یا آمینو سنتز منکه هنوز نرفتم

منظورتون بعد سونو ان تی؟؟

اسم آزمایش چیه؟؟؟

نه عزیزم نیاز به ناشتایی نیس

سلام برایچی میرین آزمایش؟؟

نه نیازی به ناشتایی نیست فقط اول سونو بدین بعد ازمایش

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری