۲ پاسخ

به من گفته ۲۸۵۰ سری پیش که انتی داشتم گفت ۲۵۵۰ وقتی رفتم بهم فاکتور داد انتی زده بود ۱ میلیون داپلر زده بود ۱۵۵۰
این سری نمی‌دونم به جز آنومالی داپلر هم هست یا نه

آزمایشش 3300 اینا بود من با بیمه 900 دادم

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دایان مامان دایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین مامان سوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان rahaa مامان rahaa هفته بیست‌ودوم بارداری