۵ پاسخ

بخور بابا

عزیزم ۱۰ ماه نخکردی ۲ ماه دیگم روش سیب زمینی نفخ داره

ولی نخور گناه داره بچهت

الان دارم پفک میخورم
چ طاقتی

وای چ طاقتی داشتی 10ماه نخوردی منکه بارداریم همش خوردم تو شیردهی هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان عباس👶🏼🩵 مامان عباس👶🏼🩵 ۳ ماهگی
مامان حبه ی قندم✨🔗♥ مامان حبه ی قندم✨🔗♥ ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۰ ماهگی