چرا هرچی میخورم مزه ی دهنم تلخه😫

۴ پاسخ

من ۹ماه دهنم تلخه 😒خسته شدم واقعا بد کوفتیه😔😔 از معده

من بعد خوردن شیرینی های مصنوعی اینجور میشم. اما با خرما و میوه نه

اخخ، من از روز اول اینطوری م، روی زبونمم قهوه ایه همیشه🥲 موقع غذاخوردن همون لحظه خوبه یک ثانیه بعدش مزه زهرمار میگیرع دهنم🤣🥲🥲

منم 😕

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان 💎آوش و آرشا💎 مامان 💎آوش و آرشا💎 ۲ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد