بچه ها دهنم چرا تلخه؟گاهی تلخ زهرما میشه😩

۳ پاسخ

شاید اسید معده ات بالا میاد عزیزم

قند نداری؟

معدته صبح ها یدونه امپرازول ناشتا ۲۰ بخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو پسر👼💙 مامان کوچولو پسر👼💙 ۸ ماهگی
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد