۶ پاسخ

از معده هست

منم امروز اینجور بودم

فاموتیدین میخوری؟ صبح ناشتا عسل بخور

از معدته عزیزم
بچه فشار میاره ب معدت

شیرینی جان کمتر بخور

منم همیچنین ولی من دهنم خشکم هس
کلا حال هم ندارم😑😑☹️

سوال های مرتبط

مامان کوچولو پسر👼💙 مامان کوچولو پسر👼💙 ۸ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد