۸ پاسخ

چاره ایی نیست باید تحمل کنی بخاط دوتا فسقلیت

منم ضعف میکنم شدید بعد گشنم میشه هرچقدم غذا میخورم بی فایدس اصلا نگم براته این حال ‌. راه حلی پیدا کردی به منم بگو .ولی فکر کنم فعلا باید تواین حال باشیم تا بگذره وتموم بشه.

بادوم و انجیر خشک و مویز همیشه دم دستت باشه ذره ذره بخوری ولی خب خستگی و بی‌حالی طبیعیه، منم چند روزه گرفتم!

اب انارخیلی خوبه اشتهاوتهوازبین میبره

منم🥺

ایناهمش عادیه من الانم تهوشدیددارم نمیتونم چیزی بخورم

طبیعی عزیزم فقط استراحت کن ولی به زورم شده غذا بخور

غذا بخور استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد