همش دلم نوشابه خنک میخواد 🤌

۸ پاسخ

منم ویارمه و میخورم

منم ولی نمیخورم

آره من باردارم بودم میخوردم ویار خیلی شدیدی دارم به نوشابه وقتی باردار میشم

قندت نبری بالا

من ک میخورم

بخور یکم طوری نیس

نگوو منم دلم انرژی زا خنک خنک میخاد

منم همینطور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل😍🍰🍬 مامان قندعسل😍🍰🍬 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 مامان لیانا💖👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نینی 🐣🩷 مامان نینی 🐣🩷 هفته شانزدهم بارداری