۷ پاسخ

خدا را شکر سالم باشه هم چیزیش کافیه

خوبه عالیه

عالیه همه چی خوبه

عزیزم غربالگری دومت هستش؟؟چند هفته رفتی!

شکرخدا خوبه عزیزم نرماله

خوبه خداروشکر

خوبه سالمه خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته هجدهم بارداری
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان لنای مامان لنای روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد