مامانا بنظرتون چرا بچه زیاد تکون نمیخوره طبیعیه؟؟

۴ پاسخ

نه برو ان اس تی حتما

یعنی خیالم راحت باشه اخه دوازدهم سونو دارم

داره بزرگ میشه جاش کمه

خب آره دیگ جاش هی تنگ میشه

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی