برای نفخ شیر چی بخوریم.

۴ پاسخ

من میخورم

شاطره فقط شاطره میخوردم اونم وایساده سر کش

زیره و رازیانه فک‌کنم برا بچه دختره
ما ک پسر داریم نخوریم بهتره
من ظهرا آویشن بعد ناهار
شبا زنیان بعد شام
میجوشونم با نبات آ میخورم

سلام زیره و رازیانه

سوال های مرتبط

مامان تودلی جون مامان تودلی جون ۱ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان 🩵فراز🩵 مامان 🩵فراز🩵 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان جان مامان جان ۲ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان مرجان❤ مامان مرجان❤ روزهای ابتدایی تولد