خانوما برای افزایش شیر چی بخوریم؟

۷ پاسخ

زیره سبز هم دم کن بخور م‌بریز روی غذاهات،نفخ شیر و می گیره ،شیرافزا هم هست…مایعات گرم در کل مایعات خیلی خوب هست
اش و سوپ ماهیچه هم عالی هست و کله پاچه،دلستر،

قرص لاکتاول سبز هم بگیر

ابگوشت بدون نخود مغزیجات . سوپ جو . آبمیوه طبیعی. کاچی زیره

مایعات
غذا های مقوی
اب کافی
به بچه بده تن تن بمکه مکیدن و تحریک سینه هم باعث زباد شدن شر میشه

رازیانه هم خوبع

آب هویج
آب فراوان
آبگوشت بدون حبوبات
ماهیچه و گردن گوسفندی
سبزی پلو
زیتون

ابگوشت مرغ خونگی مابهش میگیم‌شوربا

زیره رو بجوشون شیرافزاست

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی