سلام
هزینه آنومالی چقدره؟

۱۶ پاسخ

من تو رهبر با بیمه نیرو های مسلح ۴۵۰ دادم تامین اجتماعی ۷۰۰ بود

از من شد ۲۸۰۰

ارومیه هستی من رفتم با بیمه ۱۹۰۰ بدون بیمه ۲۵۰۰

من بااکو قلب گفت ۱۲تومن

واسه من انومالی و اکوی قلب دوقلو شد ۱۴

مال من ۱۶٠٠ شد با بیمه تامین اجتماعی

من ۱۳۰۰ دادم

عزیزم مال من جمعا شد ۳۷۰۰

من آزاد رفتم آزمايشش٣ تومن
سونو يه تومن

مال من ۹۵۰بود

من آنوماالی بدون بیمه ۳۸۰۰

من دو تومن بود

2300من رفتم

من دوقلو دادم ۲۷۰۰
انتی ۳۳۰۰

من دیروز رفتم با بیمه تامین۱۹۰۰

سلام ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان گلابی مامان گلابی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 مامان دخترم عشقم🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۸ ماهگی
مامان ماهلین ودلوین مامان ماهلین ودلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان نورا💖 مامان نورا💖 ۵ ماهگی
مامان مامان نی‌نی مامان مامان نی‌نی ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری