بچها هزینه انومالی چقدره؟

۲۰ پاسخ

۱۴۰۰دادم

۱۶۰۰دادم مصطفی خمینی

بستگی داره کجا بری
من1650

برا من ۱/۳۰۰ شد

من ۲۸۰۰ دادم

منم دیروز رفتم تو مطب با بیمه تامین اجتماعی 2/300

هر جایی و شهری فرق داره کلا ولی نهایتا ۲۵۰۰. من خودم همیشه یجا میرم برای سونوهام و انومالی رو پرسیدم گفتن ۱۵۰۰ با بیمه . ۶ روز دیگ باید برم

یک و سیصد

۱۱۵۰من رفتم

اگر سونو چسبندگی هم باشه ۲۳۰۰

بستگی داره کجا بری من مرکز مام رفتم ۳۴۰۰

3 تومن

من نیلو میخام برم ولی هزینشو نگفته

بستگی ب بیمه و جایی ک میری داره

۲۳۰۰ شد برامن

۱۵۰۰ دادم

یک میلیون صدو ۳۳ هزار تومن بابت هر انومالی من دادم

آزاد یا بیمه؟

من امروز ۱۲۰۰ دادم

من 2700بود فکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ودلوین مامان ماهلین ودلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان دخترم💖🐣 مامان دخترم💖🐣 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سلین و ملورین🩷 مامان سلین و ملورین🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌وسوم بارداری