دوستان هزینه انومالی چقدره

۱۱ پاسخ

مگه بازن؟

من با بیمه شد ۱ تومن ازادش۳ هست

برای من بدون ازمایش شد ۱۷۰۰

برا من سونو 3600,0,
ازمایش غربالگری هم 3100

من باسونوداپلر واکوقلب شش تومن. بستگی داره کجابری

1770 امروز

برا من ۳۷۰ شد بیمم نیرو مسلح

سونو 1130شد برامن

سونو بدون بیمه ۱و۸۰۰ شد برا من

من با بیمه ۱ تومن

ازمایش۳تومن دادم
سونو۱۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین ودلوین مامان ماهلین ودلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری