مگه بازن؟
من با بیمه شد ۱ تومن ازادش۳ هست
برای من بدون ازمایش شد ۱۷۰۰
برا من سونو 3600,0,
ازمایش غربالگری هم 3100
من باسونوداپلر واکوقلب شش تومن. بستگی داره کجابری
1770 امروز
برا من ۳۷۰ شد بیمم نیرو مسلح
سونو 1130شد برامن
سونو بدون بیمه ۱و۸۰۰ شد برا من
من با بیمه ۱ تومن
ازمایش۳تومن دادم
سونو۱۸۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.