دوستان هزینه آنومالی چقدره ؟!

۱۲ پاسخ

۲۵۰۰ دادم من

واسه من2800بود.

من دیروز پیش شیرازی رفتم تو یوسف آباد ۵ تومن

من امذوز زنگ زدم گفت ۵/۳۰۰ تهران محدوده تهرانپارس ولی یجا طرف قرارداد بود با بیمم که تکمیلیه گفت رایگان

بدون بیمه بالای ۵ تومنه من ۵/۴۰۰ دادم
اگه جایی که قرارداد بیمه تکمیلی داری بری همون تا ۳تومنه ۲/۵ اینا میشه

من 5300

من شنبه نوبت دارم پرسیدم گفت ۲۸۰۰

من دادم ۶۴۰۰

۶ تومن

عزیزم5300

من توعیدرفتم دومیلیون بودکهنوج کرمان

پیش دلیری من میخام برم ۷ تومن میگیره

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه برف مامان دونه برف هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری
مامان ماهلین ودلوین مامان ماهلین ودلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری