۲۵۰۰ دادم من
واسه من2800بود.
من دیروز پیش شیرازی رفتم تو یوسف آباد ۵ تومن
من امذوز زنگ زدم گفت ۵/۳۰۰ تهران محدوده تهرانپارس ولی یجا طرف قرارداد بود با بیمم که تکمیلیه گفت رایگان
بدون بیمه بالای ۵ تومنه من ۵/۴۰۰ دادم
اگه جایی که قرارداد بیمه تکمیلی داری بری همون تا ۳تومنه ۲/۵ اینا میشه
من 5300
من شنبه نوبت دارم پرسیدم گفت ۲۸۰۰
من دادم ۶۴۰۰
۶ تومن
عزیزم5300
من توعیدرفتم دومیلیون بودکهنوج کرمان
پیش دلیری من میخام برم ۷ تومن میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.