شهر با شهر فرق داره ، من ۴۵۰۰ انجام دادم
من ۳۵۰۰ دادم
من امروز به چند جا زنگیدم فهمیدم قیمتاشون عشقیه و دست خود پزشکاست
یکی گف ۴۵۰۰تا۵تومن
یکیش گفت ۳ تومن
یکیش گفت ۲۶۳۵
یکیشم گفت۸تومن
اوضاع خرابببببببب
جدید شده ۴۵۰۰
منم پرسیدم قزوین آزاد 2700 با بیمه 2400خورده ایی
امروز رفتم با بیمه ۱۸۸۰
من معماری رفتم ۶.۵۰۰ آزاد
واسه من گفت6
هرشهر متفاوته
۶۲۰۰ سونو آنومالی پیشرفته دادم
3700من
من انجام دادم امروز شد ۲۷۰۰
برا من چهار تومن شد
با بیمه ۳ شد
۲۲۷۰شهرمن
من قبل عید رفتم پیش سلطانی ۱و۸۰۰گرفت الان نمیدونم
پنج میلیون و سیصد و پنجاه
من امروز رفتم سوال کردم ۱۸۰۰ گفت با بیمه
با طول سرویکس ۳۴۰۰
تو هر شهری فرق میکنه برا من یک و صد شد
برا من شد ۲۷۰۰
من نوبت گرفتم برای14اردیبهشت هزینه اش گفت 3100
تعرفه هر شهری متفاوته
من پریروز با بیمه تامین انومالی و داپلر رو ۴/۱۶۰ پرداخت کردم حدود ۱/۵۰۰ بیمه داد
2700بود من عصری نوبت گرفتم
۶ونیم
۳۵۰۰لرای من
من امروز رفتم سه تومن دادم درصورتی که هر جا قیمت گرفتم متفاوت بود
من زنگ زدم امروز پرسیدم گفت با بیمه حدود دو تومن بدون بیمه دو و خورده ای...جای خصوصی
هرجا باهم فرق داره من زنگ زدم گف6
۳۲۰۰
پیش سلطانی رفتم
من ۳و۴۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.