من چرا قرص امگا۳ ندارم که بخورم😐😂💔

۱۰ پاسخ

زیادیش خوب نیست باید دکترت تجویز کنه به من گفته هفته ای دوتا

مکمل چی میخوری تو اون هست

هفته ای دوبار میتونی بخوری قرصشو بگیر

دکترم گفت نیاز نیست بخوری دیگه منم نخوردم

جاش هرهفته ماهی کبابی بخور

دکتر بنا به شرایطتت میده عزیزم

😂😂😂دکتر مینویسع اگه میتونی ماهی بخور ولی سرخ نکنی کبابش کن ک از امگا ش کم نشع بهتر از قرصم هس

به منم نداده دکتر

هر هفته ماهی بخور بهتر از این قرص هاست

خودت بخر یکروز درمیون بخور
بدوم جیوه باشه

سوال های مرتبط

مامان طاها و پارسا مامان طاها و پارسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری